Cennik

W Firmie Accept nie obowiązuje żaden sztywny i na stałe ustalony cennik. Kwota wynagrodzenia głównie zależy od wymagań klienta. Stosujemy cenniki indywidualne w zależności np. od wielkości firmy, wielkości wspólnoty mieszkaniowej, obowiązku dyżurów czy zebrań i spotkań. Poniżej przedstawione kwoty należy traktować jako orientacyjne i przybliżone ponieważ dopiero w trakcie podpisywania umowy i negocjacji zostaje ustalona kwota wynagrodzenia.

Przedstawione ceny zawierają takie usługi podstawowe jak :

-prowadzenie rejestru VAT i sprządzanie deklaracji
-elektroniczne składanie deklaracji
-wyliczanie podatku CIT lub PIT
-składanie deklaracji ZUS
-powiadomienie klienta o wyskości opłat za podatki

1) PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ

 L.p.  Usługa Kwota netto
 1.  Prowadzenie księgi głównej 10  dokumentów 300zł
 2.  Prowadzenie księgi głównej do 25 dokumentów  500 zł
 3.  Prowadzenie księgi głównej do 50 dokumentów  700 zł

Powyżej 50 dokumentów opłata wynosi 2,50 zł za każdy dokument.

 

2) KSIĄŻKA PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW

L.p.  Usługa  Kwota netto
 1. Prowadzenie Księgi Przychodów i Rozchodów do    10    dokumentów 100 zŁ
 2.  Prowadzenie Księgi Przychodów i Rozchodów do    20    dokumentów
 125 zł
 3.  Prowadzenie Księgi Przychodów i Rozchodów do    30    dokumentów  150 zł
 4.  Prowadzenie Księgi Przychodów i Rozchodów do    40    dokumentów  175 zł
 5.  Prowadzenie Księgi Przychodów i Rozchodów do    50    dokumentów  200 zł

Powyżej 50 dokumentów opłata wynosi 2,50 zł za każdy dokument.

 

3) KSIĘGOWOŚĆ WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH

 L.p. Usługa Kwota netto
 1. Prowadzenie księgowości do 2 000 m2 do 5 000 m2 powierzchni użytkowej 0,15 zł/m2
 2.  Prowadzenie księgowości od 5 000  do 10 000 m2 powierzchni użytkowej  0,13 zł/m2
 3.  Prowadzenie księgowości od 10 000 m2 powierzchni użytkowej 0,12 zł/m2
 4.  Zwrot kosztów wysyłki pocztowej i kurierskiej  do uzgodnienia
 5. Udział w zebraniach wspólnoty i zarządu
100 zł
 6.  Dyżury w siedzibie Wspólnoty  do uzgodnienia

W sprawie prowadzenia księgowości wspólnot mieszkaniowych należy się każdorazowo zwracać z zapytaniem,
podając ilośc m2, częstośc rozliczeń, a szczególnie wymagania specjane jak dyżury.


4) Obsługa kadrowo-płacowa dla osób zatrudnionych  w obsługiwanych podmiotach

 L.p.  Usługa Kwota netto
 1.  Opłata za prowadzenie usługi od osoby zatrudnionej na umowę na stałe (Umowa,ZUS,PIT,teczka) 30 zł
 2.  Opłata za prowadzenie usługi od osoby zatrudnionej na umowę zlecenia (Umowa, ZUS, PIT) 25 zł
 3.  Opłata za prowadzenie usługi od osoby zatrudnionej na umowę o dzieło (Umowa, PIT)  20 zł

 

 

 
5) Usługi dodatkowo płatne
 L.p.  Usługa Kwota netto
1. Prowadzenie rejestru i amortyzacji za jeden środek trwały              5 zł
2. Roczne zeznanie podatkowe dla własciciela firmy               30 zł
3. Sporządzenie bilansu i informacji dodatkowej do KRS średnia roczna
4. Sporządzanie wniosków kredytowych do uzgodnienia